MENU ↓
powróć na start

Kolejny niesamowity wyjazd z Fundacją Podróże bez Granic stał się wspomnieniem. Dzięki pomocy wolontariuszy oraz fantastycznej ekipy LatanieBalonem.pl  mogliśmy nie tylko spróbować wznieść się w powietrze, lecz także podziwiać tej perspektywy krajobraz Narwiańskiego Parku Narodowego.

Nie obyło się bez emocji, także dlatego, że praktycznie  do końca nie wiedzieliśmy, kiedy uda nam się wystartować – pierwszy planowany termin wyjazdu musiał zostać przesunięty ze względu na pogodę,  która w tym przypadku ma kluczowe znaczenie. Jednak już na miejscu okazało się, że tym razem szczęście nam sprzyja i możemy ruszać :).

Zanim jeszcze wznieśliśmy się w powietrze, obserwowaliśmy całą procedurę napełnienia balonu, robiliśmy pamiątkowe zdjęcia i oczywiście nawiązywaliśmy nowe znajomości.  Jak to zwykle bywa na fundacyjnych wyjazdach, nie zabrakło emocji i śmiechu, więc czas oczekiwania na lot minął błyskawicznie. Całą ekipę czekało jednak jeszcze jedno spore wyzwanie. Dostanie się do wnętrza wysokiego kosza, nie było zdecydowanie najłatwiejszym zadaniem dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, ale dzięki ogromnemu zaangażowaniu całej balonowej ekipy, której niestraszne były chyba żadne trudności, i tę przeszkodę udało się pokonać.

W górze panowała cisza i spokój, przerywany jedynie od czasu do czasu hukiem palnika nagrzewającego powietrze. Mogliśmy więc w pełni rozkoszować się bajecznymi widokami na dole. Poziom emocji wzrósł oczywiście, gdy nadszedł czas lądowania. Na szczęście całą procedurę udało się przeprowadzić bezpiecznie, choć to, w jakim miejscu się wtedy znaleźliśmy, nieco wszystkich zaskoczyło. Wylądowaliśmy bowiem na środku pola...

Podróż do miejsca noclegu trwała długo, ale emocji i adrenaliny nie brakowało. Następnego dnia udaliśmy się jeszcze na szybkie zwiedzanie głównych ulic Białegostoku, po czym rozjechaliśmy do domów...

Tak czy inaczej, jednego mogłam być pewna – czułam, że wspomnienie tego wyjazdu pozostanie z nami na długo i pewnie niejednemu z nas zamarzy się, by jeszcze raz wznieść się w przestworza i z tej perspektywy podziwiać świat.

aut. Dominika, uczestniczka wyjazdu

Galeria zdjęć: https://fundacja.podrozebezgranic.pl/info/2014/kolorowo-balonowo-2018/

Wyjazd dofinansowany ze środków przekazanych przez szkołę językową Early Stage.